M*A*S*H* Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Jeh har kjøpt meg ull-bh og den er så god å ha på. Tenkte jeg bare måtte dele dette med dere. Puppene har blitt store og ømme og kløende, og det var som balsam å pakke dem trygt inn i ull. Her finner dere den, sportsbh i ull, http://www.aclima.no/nindex.htm. Angrer på jeg ikke kjøpte flere i samme farta... Men det er litt teit det ikke er amme-åpning på den. For denne hadde vært super å ha på da også.
Erisa* Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Den så supergod ut! Må ha meg en sånn! Har akkurat vokst ut av bhene mine, så jeg må kjøpe ny uansett... Hvor mye kostet den?
Sjokoladebananer Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Linken funket ikke, men jeg tror jeg fant den likevel. Hvor kjøpte du den? Bestilte du den direkte? Hva måtte du betale? Den så god ut, kan være verdt å prøve.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Takk for tipset, det så kjempegod ut! Skal finne ut om de har forhandler i Tønsberg
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Med mine jenter har jeg alltid syns det var enklere å løfte opp hele bh'en enn å åpne amme-åpningen, så det er nok ikke noe problem å bruke den til amming også. (Nå har jeg små pupper - mulig det er annerledes dersom man bruker annet enn A-cup....)
Sjokoladebananer Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Fant den på nett! Der kostet den 499,- http://www.magasinet.no/display.aspx?menuid=06&prodid=2202#
Erisa* Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 Flott, tusen takk! Litt dyrt, men det er vel kanskje verdt det:) Må jo passe på puppene:)
M*A*S*H* Skrevet 19. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. september 2007 Jeg kjøpte den på "magasinet" i Lier - den var på tilbud pga utgått farge til 300,- Sjekk evt hjemmesiden til magasinet; www.magasinet.no - de driver også postodre. Men der finner du bare den svarte til 499,- tror jeg, Sikkert andre leverandører også. Den er bare så DEILIG å ha på. Puppene har ikke vært så glad på lenge - hehe.
M*A*S*H* Skrevet 19. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. september 2007 Se innlegg lengre opp - det kan hende du er heldig og finner akkurat din størrelse i kassen med utgått farge (hvit) - til 300,- Ring magasinet eller send dem en mail og spør:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå