Mamsen til Pjokken Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Jeg har alltid vært glad i å bake (og spise resultatet også såklart men etter at jeg ble gravid enda mer.. Pjokken på 2 år elsker også å være med å helle oppi, røre, osv. Da blir det mye baking og fryseren begynner å bli full!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 *strekker hånden ivrig i været*
amy_de Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Jepps, hadde jeg kunnet ville jeg bakt hver dag!!! Men mannen min er ikke så glad i bakst og det ender med at jeg spiser opp ALT selv... Derfor må jeg begrense bakinga litt... hehe
Niem og Patrick Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Jeg har også blitt flink med bakinga Har meldt meg inn i Cacas klubben, og driver og eksprimenterer med marsipan, sugarfondant og icing, og pynter å styrer på. Har også lagt min elsk på ostekaker!! Så det ender opp i at jeg må invitere på kaffebesøk så vi får spist det opp.. hehehe Tenkte jeg skulle fylle fryseren med iskaker og gjærbakst til fremtidige barselbesøk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå