Gå til innhold

Up&go bleier er bare best! ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt litt trøbbel med at mini har tisset litt utenfor siste tiden, antagelig fordi bleien siger sånn ned siden vi ikke bruker body på ham om natten, kun pysj. Han er forresten 3 mnd og 7,2 kg og bruker 7-14 kg bleier. Så i går kjøpte jeg up&go og i natt prøvde vi dem ut. Perfekt! Bleien satt der den skulle og mini var like tørr i dag tidelig :-) Litt rart å putte up&go på en så liten baby da, men det funket jo bra da. Har egentlig aldri likt tape-bleier, men ser jo fordelen med dem til små babyer da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, jeg har ikke engang tenkt tanken, men det var jo en kjempegod ide!! Her er også gutten 3 mnd (riktignok en kilo tygre enn din), men vi har også problemer med at han tisser på utsiden. Neste gang vi skal kjøpe, tror jeg jammen jeg skal prøve up&go.

Skrevet

Det er i hvertfall verd et forsøk :-) Vi bruker fortsatt vanlige tape-bleier på dagen da og kommer nok til å gjøre det frem til han begynner å krabbe og reise seg opp, men det blir garantert bare up&go om natten!

Skrevet

3 mnd og 8,2 kilo? En stor og fin gutt da! ;) Kusina mi var å veide sin gutt på 4 mnd her om dagen.. og han veide akkurat 8170.. og jeg hadde veid min på 8 mnd et par dager før.. og han veide akkurat 8170 han også! ;)

Her bruker vi også up ang go bleier fra libero! Mest pga han er så kålmærk!! Ligger ikke stille.. så da er det enklere for meg å ta på up and go ;)

Skrevet

Ja, han er en stor og fin gutt:-) Glad i pupp!

Skrevet

jeg liker ikke up&go.. de er ikke stramme nok rundt lårerne så når hun har avføring bare går det utfor... veldig trist for skulle ønske jeg kunne bruke dem.. men veldig gla i pamper activ fit og:)

Skrevet

Har kjøpt up & go til lillesnuppa på 5 mnd vi også, men ikke tatt dem i bruk ennå. Men tror nok vi skal prøve i natt, for i natt måtte jeg opp kl 5.30 og skifte ei bleie som bare satt fast på ene sida. Pappa hadde ikke vært nøye nok i går da han festet bleia... Blæææh... Da er det bedre at han tar på en up&go gitt:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...