Gjest Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Jeg er superfornøyd med Avent Isis IQ, hadde vanlig Avent før og den er kjempegod den også, men denne er eletrisk og det gjør pumpingen myyyyye enklere! :-) Har prøvd 3 andre pumper også (lånt), men de funket dårlig på meg selv om de som hadde dem var fornøyd til seg selv på to av dem.
Turid Laila Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 IKKE whittelsnake eller hva den heter for noe! møkkapumpe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå