Gå til innhold

NÅ er jeg FERDIG med amming! Grrr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt står å hyler i senga si 3-4 ganger om natta fordi han vil ha pupp.. Jeg gir han mme men det vil han ikke ha...

Ser ikke noen annen utvei enn å slutte! Noen som kan komme med gode råd? Han er 10 mnd så jeg kan slutte med god samvittighet føler jeg!;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg deg på sofaen noen netter og la pappaen ta ham. Men han må smøre seg med tålmodighet, det kan ta noen netter...

Skrevet

huff..ja,kjenner meg igjen,lillegutt nattammet jeg til han var 11,5mnd,da orket jeg ikke mer,har prøvd flere ganger å slutte,men JEG var ikke innstilt nok på det,så en kveld bare bestemte jeg meg for at nok var nok,så da fikk pappaen ta seg av han,

jeg lå 2 uker på sofaen med bomull i ørene for ikke å høre han skrive,pappan tilbydde han vann men det ville han ikke han,og MME likte han aldri,men gikk til slutt=)

Så stå på ditt og ikke gi opp,han er sto nok til å klare seg uten nå,så lenge han er frisk =)

Skrevet

Åååh, ja det er akkurat det. Pappan begynner på jobb kl 6 og han orker aldri det... Noe annet som funker?

Skrevet

sluttet når croft var 11 mnd med amming, men sluttet lenge før med nattamming.. tror det var rundt 7 mnd alder og hun fikk eget rom. hun fikk da gråte til hun sovnet, fikk tilbud om vann eller smokk. tok ingen av delene. men etter noen uker sov hun natten gjennom. fikk da pupp på morgen kvisten i senga med meg til hun var 11 mnd.

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...