MathildeC Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Jenta vaar veier naa ca 5 kg og vi har begynt aa bruke "midi" str. Kjopete masse baby dry men hun er vaat paa ryggen om morgenen. Har hoert at active fit har bedre passform, synes dere det stemmer? Kan jo hende jeg faar lov aa bytte bleiene paa butikken? Har 3 uaapnete pakker..
En liten mamma Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Vi brukte en periode active fit på natta, og baby dry på dagen. Det er jo så mye strech i active fit-bleiene, så en kan stramme de litt mer. Opplevde aldri at ho var våt i de! Nå bruker vi bare baby dry, ho er blitt så stor at vi bruker str 4, og de holder tett både dag og natt. Kan iallefall anbefale å prøve active fit, vi var fornøyde med de! Og du får sikkert bytte, om du vil det!
SaftSuse *Overtid* Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Jeg synes active fit var bedre enn baby dry, hadde også problemer meg at det gikk igjennom på ryggen... Men jeg prøvde Libero discovery som har elastikken på ryggen, og de er jeg enda mer fornøyd med ) har kun hatt ett uhell etter jeg byttet, og da var det ikke på ryggen, men på siden..
*Rutletutt* Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Jeg har bedre erfaring med Avtive fit enn Baby dry - de sitter jo mye bedre på pga den elastikken i sidene + at den er tynnere og lettere å bevege seg i. Syns Baby dry-bleiene er for klumpete og stive. Du kan jø høre om du får byttet de...hvis du har kvitteringen skulle det sikkert være greit (men spørs vel om du har tatt vare på den;o)), men har du ikke det kommer det vel an på hvor "greie" butikken vil være med deg;o)
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Du får helt sikker lov til å bytte. Si bare at mannen din har kjøpt feil bleie (mannfolk er jo kjent for å være håpløse når det gjelder slikt). Jeg har ihvertfall alltid fått byttet.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Pampers Active Fit var testvinner i den store bleietesten i Foreldre og Barn nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå