Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Hvem er det som lærer dere det?Hadde en avtale med en danseskole lærer,men han hadde plutselig ikke tid.Så da står vi i beita her...Noen i Ålesund og omegn som vet om noen som driver med sånt? Takknemmelig for all hjelp=)
Tweak Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Tror ikke alle kan danse brudevals nei! Nå skal ikke jeg gifte meg heller da, men jeg har lyst til å lære å danse (i Ålesund og omegn :-) Så jeg lurer spent på hvilke svar du får, og evt. hvordan du kom i kontakt med en danselærer! Men dersom det er virkelig krise, så kan dere jo laste ned instruksjonsvideoer på nett. Det burde gå helt fint, siden det ikke akkurat er en dansekonkurranse dere skal stille i! :-)
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 vi gifter oss om 1.5mnd og vi har enda ikke lært det. har ikke prøvd noe særlig heller. vi vil gjerne lære men ingen vi kjenner kan det. ikke er det noen danse lærere her heller.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Til deg som vil lære å danse:Rolf Arnes danseskole er bra.Ernas dansestudio er også noe,men jeg finner ikke noe nr på det navnet..Rolf Arne er ihvertfall flink,og han har kurs flere ganger i året;)
Happy H Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 hohoho, vi gifter oss om 3 dager og har ikkje peiling på brudevalsen. blir nok vanlig slow. ville gjerne lære vals, men tiden har rett og slett ikkje strekt til
Arb.ledig husmor Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Eg kan det delvis, men ikkje nok til at eg vil danse det i bryllupet mitt... Her blir det nok slow... Får nok ikke med meg sambo på noe annet heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå