Gå til innhold

Hvorfor ble det slutt mellom barnefaren og deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her stakk han når jenta var 1 år. Var mye tull i forholde! Han var umoden rett og slett..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjærligheten tok slutt, vi var ikke glad i hverandre lenger. Desverre var jeg for feig til å komme meg ut av forholdet før det gikk så langt at jeg var utro :( Utroskapet var forsåvidt ikke grunnen til at det ble slutt, men det var det som var utslaget på at vi flyttet fra hverandre.

Skrevet

Her i gården elsker vi hverandre, men uansett hvor mye vi prøver så funker det ikke. Han har en komplisert fortid med mye dop og dritt. Og er ikke helt ferdig med det ennå. Vi ønsker virkelig begge to at det skal funke, men det ser ikke ut som om det vil gjøre det. Iallfall ikke med det første.

Vi har kun sporadisk kontakt, da han kan forsvinne for uker av gangen. han har aldri sett barnet sitt.

Gjest vinterbrud
Skrevet

Han mishandla meg,jeg gikk da jeg var høygravid.

Skrevet

Her var barnefaren utro i svangerskapet opptil flere ganger. Da jeg lå på barsel dro han med seg ei på 17 år hjem og hadde sex med henne i VÅR seng! Da vi kom hjem igjen fra sykehuset fikk han kalde føtter og stakk av uten å si hvor han var eller å svare på tlf. Han var borte i ti dager... Fikk txtmld om at det var slutt. Jeg ga han ett barn fordi han sa at om vi ikke fikk barn sammen snart så hadde vi ingen fremtid. Jeg elsket han, og gjør det faktisk enda, og ga han det største i verden. Nå høres det nok ut som om han er 18 år, men mannen er 30 år og har ei høy stilling i en bank. Han går dresskledd og er respektert av de aller fleste. Han er flott, pen og veldig hyggelig med andre, men hjemme hadde han denne svarte sida.

Jeg ble altså forlatt da gutten vår var 10 dager, og jeg har savna han hver time siden... Dette er to mnd siden.... Fortsatt fryktelig tungt å komme seg gjennom hverdagen. Nevnte jeg at fyren nå er min aller nærmeste nabo, og jeg hører alt han og disse smådamene hans gjør? Vi har felles trappevask, felles oppgang, postkassene henger ved siden av hverandre og vi krangler om parkeringsplassene utenfor. Til mer jeg tenker på det, desto sintere blir jeg, og tosken har ikke betalt ei krone i bidrag. Jeg er så innmari lei meg, og trenger nok psykisk hjelp...

Skrevet

Han var/er psykisk syk. Bipolar, angst+++

Det ble rett og slett for mye for meg, så da ba jeg han om å flytte.

Det er noe av det smarteste jeg har gjort i mitt liv.

Skrevet

Når lillegutt var 10 mnd hadde det hangla ei gooood stund... Vi hadde prøvd og prøvd. Grunnen var vel i det store og hele jeg som ikke hadde en eneste liten følelse for han igjen, irriterte meg over alt han sa og gjorde. Han var sur, jeg ble sur... Jeg var sur, han ble sur...

Et stormfullt og kranglete forhold. Til dags dato har det heller ikke blitt bedre, kommunikasjonen er dårlig og vi er så og si ikke enige i så veldig mye.

Men han har vært med på å lage en nydelig gutt, og jeg er takknemelig for det :)

Skrevet

Barnefaren var umoden og tok ikke ansvar da datteren vår kom...

Skrevet

Barnefaren fant seg en ny, ung, blond dame, da jeg var gravid, så jeg flyttet.

Skrevet

han for da vi venta nr 4...utroskap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Barne far sitter nå med to barn, tenåring og min på 1 år. Det viste seg at han nok en gang ikke ønsket forpliktelser og ansvar for familie¨selv om vi planla fremtiden vår. Umulig å kommunisere med han, selv for familieterapauten. Og han er godt over 40 år. Umoden, dessverre.

Vi har det bedre ute og føle oss minst viktig i hans liv og utrygge pga han eide ALT og for mye. Nå koser vi oss alene og har egene mål og drømmer og en egen fremtid med glede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...