Janusina Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Jeg trodde det var et merke som ikke var på salg nesten uansett hva jeg, men :0) vil tro de venter ut vintersesongen før de begynner å redusere prisen i hvertfall, er jo mange som kjøper i det tidspunktet..hm.. selv kjøpte jeg brukt denne gangen.
ketosina Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 på våren selger de ut de de har igjen, i allefall mange plasser, som røff og tøff i kr.sand. dette er helt genialt. da kjøper jeg for neste år liksom.
Hobbyfotografen og Em Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Til våren.. det var da vi kjøpte vår! Men er jo ikke så mange farger å velge mellom da.. så her er den knallrosa.. hehe..
Tinepia Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 De har litt salg enkelte steder på fjorårets modeller har jeg sett...
F-mor Skrevet 19. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. september 2007 er det modell rio du har?? Vuderer å kjøpe den, den var kjemperosa, men det betyr vel ikke så mye hvordan den ser ut. Håpte at den var finere i virkligheten. Hvilken str har du?? og hvor gammel er hun?
Hobbyfotografen og Em Skrevet 19. september 2007 #8 Skrevet 19. september 2007 Aner ikke hviken modell det er.. hehe.. Kjøpte 86, og hun blir snart 1,5 år.. men har ikke prøvd den på henne enda. Må få gjort det også.. Jeg syns fargen er veldig knall, men altså.. jeg fikk den til halv pris.. så da syns jeg ikke fargen var såå avgjørende her. Dessuten så er tulla sååå rosa fra før.. hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå