Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Satt tilfeldigvis å bladde gjennom noen bilder, og det viser seg at kjolen min er veeeeldig lik den kjolen som søstera til mannen min hadde i sitt bryllup for 3 år siden.... ååååå.... Jeg som har funet den perfekte kjolen! Blir dette veldig dumt eller???? Vil jo ikke være en "kopi" av henne liksom....
Mulle :) Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Nei pynt opp med andre smykker ol Du har funnet din drømmekjole vettu
Dane Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Jeg tror ingen kommer til å legge merke til det! Det betyr bare at dere er søsken og har lik smak! Kos deg i kjolen din du!
Vannmann35 Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Kommer jo ann på hvordan kjolen hennes så ut da - om den var helt enkel eller veldig spesiell. Hadde hun hvis kjole med rosa broderier i og du velger akkurat det sammen kan det jo bli litt vel copy cat... Ellers er det jo bare å sette ditt personlig preg på den med smykker og blomster!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå