Ginger-mor Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Og er det noen som har blitt satt igang uten å være moden i det hele tatt (før termin)?
Mamsen til Pjokken Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Jeg kjenner to som har blitt satt igang, den ene fikk drypp (væske gjennom årene på håndbaken) og den andre fikk en pille i vagina. Vet ikke hva som er mest vanlig?
Maja☆ Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Man får en gelekrem smurt på nedentil for å modne livmortappen etter hva jeg har hørt. Har aldri blitt satt i gang, men har hørt det. Det kan ta 1-3døgn før man modnes helt, så det tar lang tid.
Ginger-mor Skrevet 19. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2007 Ok, så det er flere metoder som kan brukes. Kjenner ikke jeg vil bli satt igang, men det er greit å vite fremgangsmåten, just in case. Takk for svar, dere!
hagbarta.no 7-fødeklar!c Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 er bare en metode som brukes! Forskjellen er den at til noen er det nok med vaginalkapsler/gel mens noen ikke får nok effekt av det så da begynner de med drypp. Prøver alltid kapsler/gel først,hvis det er tid.
Terningkast6-7 times lucky??? Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Piller og geleer brukes for å modne, om man alt er moden kan de også sette igang ved å bare ta vannet.. Er det planen er på meg i allfall, ta vannet og så venter de og ser om riene kommer av seg selv....
sillli Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 Når jeg fikk min yngste ble fødselen satt igang, pga vannavgang 24 timer før. Dette var 1 uke før termin. Jeg var ikke moden i det hele tatt, på en scala fra 1-10 som legene bruker var jeg 2. Så jeg fikk en modningspille. De får du hver 6 time så lenge dt ikke er skjedd noe.' Drypp Får du hvis du er over 5.5 på scalaen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå