Mamma`n til en av hver :-) Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Har lyst å slutte med pillen for nærmer meg 35 år og røyker og da skal man jo være forsiktig. Jeg er sammen med en som er sterilisert så det er jo bare tull å gå på de da, men jeg synes det har vært så greit med pillene for da vet jeg akkurat når mensen kommer. Vil den fortsette å være regelmessig selvom jeg ikke bruker prevensjon?
Nit@™ Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Jeg har alltid fått regelmessig selv om jeg ikke har brukt noe prevensjon. Bruker ikke noe nå og hadde p-stav før. Da jeg hadde p-staven hadde jeg korte sykluser (24 dager), og har allerede gått 2 dager over, så det ser ut til at det strekker seg litt heldigvis. Men ville sluttet ved brettslutt. Om du kommer helt ut av syklus er det mulig å få tablettkur hos legen for å komme på "rett kjøl" igjen.
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Jeg har regelmessig menstuasjon på med og uten p-piller. Forskjellen ligger i mengde og antall dager. På pilla har jeg en liten mensblødning i 3-4 dager, uten har jeg kraftige blødninger i 8 dager. Det er bare å prøve å se, håper du ikke får det som meg:) Du kan f.eks. sette inn en hormonspiral, den har mye mindre hormoner enn pilla, men er litt enig i det du sier. Når mannen er sterilisert hadde det jo vært kjekt å slutte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå