MissAntrop Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Skal ut å kjøpe stol til lillejenta i dag men som alt annet barneutstyr så er det alt for mye på markedet og umulig å velge. Hun sitter ikke selv enda, men tenkte å ha henne i en stol når hun spiser. Slitsomt å ha henne på fanget og hun blir krakilsk og jeg setter henne i vippestolen Noen som kan anbefale en stol? Bør jeg kjøpe Stokke?
MintCondition Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Vi har både Stokke TrippTrapp og Kiddo. Syns Tripptrapp er penere å se på, og mer velfungerende nå som hun er blitt 19 mnd, men da hun var mindre brukte vi heller Kiddoen! Bøylen er regulerbar, så jeg syns hun satt bedre i den da hun var lita. Konklusjon; Kiddoen er bedre for de små, men Tripptrapp penere
Mulle :) Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Tripp trapp fra stokke.. Begge mine har den.. Eldste er 6 år og hun er kjempefornøyd med stolen
rødt&blått Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Vi har også tripptrapp'en, fikk den brukt, men er god som ny etter litt bengalakk! Er mektig imponert over hvor mye "bank" den tåler.. Vi brukte en vanlig pute i starten til å støtte opp foran og mot sidene. Kommer jo an på ungen, men bøylen kan være litt vid.
Sebra Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 Tripp trapp med ekstra støtte til rygg. Tror det er stokke sin. Har den på babyshop. Er veldig fornøyd
MissAntrop Skrevet 19. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. september 2007 Får man kjøpt disse kiddo-stolene på Barnas Hus og Babyshop også?
Vi har tre mirakler! Skrevet 19. september 2007 #9 Skrevet 19. september 2007 Hei. Jeg synes absolutt ikke tripp trapp er noen god stol det første året! Ikke spesielt god støtte for en liten en som er i begynnerfasen av å sitte! Hadde selv kun tripp trapp med nr en. Var absoluttt ikke fornøyd i begynnelsen. Fikk tips om å kjøpe IKEA sin babystol (175 kr), den var helt fantastisk den første tiden. Førstemann brukte denne stolen til hun var nesten 1 1/2, da kom tripp trappen skikkelig tli sin rett. den kommer til å være super i maaange år framover. Selv brukte jeg min (som vesla nå bruker langt opp i sklealder) Andre mann har brukt IKEA stolen fram til nå (13mnd) og nå har jeg tenkt til å finne en brukt tripp trapp etterhvert. Jeg ville begynt med en IKEA og fått tak i en tripp trapp etterhvert!
MissAntrop Skrevet 19. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 19. september 2007 Tusen takk for tipset! Finner ikke noe IKEA stol til 175 kr. Er det den Antilop til 115 kr du mener?
Gjest Skrevet 19. september 2007 #11 Skrevet 19. september 2007 Helt klart tripp trapp! Skjønner ikke hva folk mener med at de ikke sitter godt i den den første tiden?!?! Mathias sitter KJEMPE bra i den! Har jo bøyle, ryggstøtte og pute som hører til.. og det gjør stolen ganske "trang".. så mathias sitter helt suverent i den. og han er heller ikke så veldig stor.. jeg syns ikea stolen er helt elendig å sitte i.. men hver sin smak!
Två små trollungar Skrevet 19. september 2007 #12 Skrevet 19. september 2007 Vi bruker den til Ikea. Er i hvit plast og har eget bord. Superenkel å vaske og med en oppblåsbar pute er den passe stor til jenta på 8 måneder, og den støtter henne veldig bra. Husker ikke hvor mye selve stolen kostet, men sammenlagt med pute og bord kostet den i underkant av 200 kr. Når hun blir større skal hun få Tripp-trapp stolen pappan hadde når han var liten, men foreløpig sitter hun bedre i Ikea-stolen.
Bratsj Skrevet 19. september 2007 #13 Skrevet 19. september 2007 Vi diger den til huundrelappen hos IKEA - helt genial ! Lett å vaske (blir MYE gris fremover) og stødig og superbillig. lett å slå sammen og ta med bort også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå