Gjest Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 vil bare gi deg en klem i dag.husk,vi heier på deg =) "superduperklem"
Urtete Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Jeg vil også klemme på dritgreijenta vår! Heia dritgrei heia dritgrei heia dritgrei heia dritgrei heia dritgrei heia dritgrei heia dritgrei heia dritgrei heia dritgrei heia dritgrei heia dritgrei heia dritgrei heia dritgrei heia dritgrei heia dritgrei heia dritgrei heia dritgrei heia dritgrei heia dritgrei heia dritgrei heia dritgrei heia dritgrei heia dritgrei heia dritgrei heia dritgrei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kjempeklem fra meg til deg! )
Milli Vanilli Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 blir med jeg også... Gi meg en D Gi meg en R Gi meg en I Gi meg en T Gi meg en G Gi meg en R Gi meg en E Gi meg en I Hva blir det? DRITGREI Hørte ikke DRITGREI!!! Klem til deg idag :-D
Karomamma Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Jeg vil også gjerne gi en koooooos til deg, dritgrei!! Heia heia heia!!
dritgrei hei hei! Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 :-) så snille dere er!!! Nå måtte jeg gråte.... (hormonmonster - er ikke de bare fjorten år?????)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 Nei, de er ikke det FOR TENK!!! De er sånn ca mellom 1 og 100:-)) Klemmer deg hardt jeg også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå