Athina' Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Sitter å ser ut av kontorvinduet mitt, og ser opp på en skyfri blå himmel, frosten som biter seg fast på gress stråene, Trærne er fortsatt dypgrønne med litt gult her å der, og jeg vet at luften er herlig frisk og kald der ute :-) En slik dag skulle jeg ønske alle hadde for man blir så lykkelig på sånne dager:-) Ha en fin og vakker dag jenter :-)
lolitalempica Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Ha en fin fin dag du også Skikkelig deilige dager vi har hatt nå!! Gleder meg til å gå på trilletur. Klem klem.....
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 hadde en slik dag igår her, men da var lillegutt syk:-( så vi var inne hele dagen. Idag er han i fin form, men det er overskyet og har nettopp regnet. Ser ut som det er helt stillt i det minste, så det blir godt å komme ut av hus idag Du får nyte dagen:-)
Athina' Skrevet 19. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2007 skulle gjerne vært ute i finværet jeg også i stedet for å sitte inne på et varmt kontor. Håper bare at helgen blir like fin i trøndelag, slik at man kan bruke tiden ute istedet for på sofaen foran tv'n. For det begynner jeg å bli lei av nå ja, er da måte på hva det her regnet her, og å i allefall helgene! Så dagen i dag må nytes her, uansett om jeg er inne eller ute :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå