mrss83 Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 hallo! det er 19 september. og det legger seg. og det er minusgrader. Jeg har lenge planglagt å reise til foreldrene mine å skifte dekk på bilen, og bestemte meg for å gjøre det denne helga. hmmm ahdde aldri trodd jeg skulle behøve det før! synes det er tidlig med vinter når sommeren aldri kom!
ninikk70-fikk jente 6 des Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Hei. Hvor snør det? Veldig tidlig altså......
~Mita~ Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Måtte skrape is av bila i morges, men snø hadde vi ikke her i trondheim.. Men hvor snør det?
ninikk70-fikk jente 6 des Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 He he, det er pent med snø,og koselig når den kommer, men 19 september er i tidligste laget spør du meg.......Da blir vinteren lang. Bor i Halden,så jeg håper det drøyer en stund til. Sko bilen riktig og kjør pent :-)
mamman til karen elisabet. Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 ja det snør her også men det er ikke første gang i år våknet opp på søndags morgen og tre cm snø på baken ja vinteren blir lang, bor i nord østerdalen 15 km sør for Røros.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå