MintCondition Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Nå har høsten kommet for alvor til Trondheim altså, 1,4 grader i morges! Noen som har tips til gode vinterluer-votter, til ei som nærmers eg to år? Vi har en baclava fra Troll fra før (den med fotsporene på), men den begynner å bli litt liten. Og av votter har vi stort sett hjemmestrikka i ull, men trenger kanskje noe kraftigere saker nå som hun går i barnehagen og alt. Tips mottas med takk!
Gjest Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Jeg anbefaler Kivat. Er jo en hel vitenskap bak de luene. Holder godt på varmen:)
MintCondition Skrevet 19. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2007 Ok, *notere* da skal jeg se etter det i dag. Har de votter også, eller bare luer? Og er de vindtette?
MintCondition Skrevet 19. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2007 Ingen flere tips? Skal ut om litt og titte i butikker
tyr66 Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Reimatec og Troll har gode votter og luer. Dessuten er Ulvang-luene kjempegode når vinter setter inn for fullt, men litt for voldsomme når det er høst og vår.
rødt&blått Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Her går det kun i kombinert hals og lue.. litt usikker på om den typen har et spesielt navn.. Men de er veldig gode, holder seg på plass og finnes i både bomull og ull. Votter har jeg kjøpt på vanlige klesbutikker. Hun kaster de av uansett, så en skikkelig investering foretar jeg når hun blir eldre!
MintCondition Skrevet 19. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. september 2007 Ok, takk for mange tips Sånn kombinert hals og lue heter baclava, HoppeLoppa, de er kjempekjekke syns jeg. Slipper kald luft nedover halsen..
Janusina Skrevet 19. september 2007 #8 Skrevet 19. september 2007 hørt masse positivt om hestra vottene! får de bla på g-sport.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå