Stella™alene med Even & Linnea Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Jeg har fått beskjed for ca 1 uke siden på ul at morkaken ligger foran åpningen.. har hatt en skikkelig festeblødning i juni, og en stor blødning som varte et døgn i august. Det var sennepsbrun-brun utflod i 3uker etter denne blødningen.. Nå har jeg begynt å få slik sennepsbrun-brun utflod igjen! hva er dette? overanstrenger jeg meg? Jeg har fått beskjed om at hadde jeg vært i arbeid hadde jeg blitt sykemeldt, men står på som en gal i hjemmet..hm.. Burde jeg ringe lege?
mrss83 Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 jeg hadde ringt legen. det er sikkert ikke noe galt. men ikke noen vits å bekymre seg.... lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå