Gå til innhold

burde jeg ringe lege...?


Stella™alene med Even & Linnea

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått beskjed for ca 1 uke siden på ul at morkaken ligger foran åpningen.. har hatt en skikkelig festeblødning i juni, og en stor blødning som varte et døgn i august. Det var sennepsbrun-brun utflod i 3uker etter denne blødningen.. Nå har jeg begynt å få slik sennepsbrun-brun utflod igjen! hva er dette? overanstrenger jeg meg?

 

Jeg har fått beskjed om at hadde jeg vært i arbeid hadde jeg blitt sykemeldt, men står på som en gal i hjemmet..hm..

 

Burde jeg ringe lege?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde ringt legen. det er sikkert ikke noe galt. men ikke noen vits å bekymre seg....

 

lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...