Gå til innhold

Rutiner!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har enda ikke fått inn noen rutiner ang. søvnen. Prøver å holde måltidene til samme tider, men det er ikkelett da han noen dager sover inn i et måltid.

Noen som kan fortelle hvordan deres dager er?

 

Og hva spiser de små?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sliter litt her og ang søvnrutiner. Min er 6 mnd på fredag.Har grøt kl 12, 16 og 20. og pupp og mme innimellom. Har prøvd noen ganger med hjemmelaget mos av potet og gulrot. Det gikk bra.Han sover om natten fra ca 22.00 til 09.00, så det er jo knall bra, men det blir max 2 timer i løpet av dagen med soving, ti minutter her og der.....litt sånn frem og tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her får snuppa pupp og grøt i 7-tiden på kvelden. Så sover hun til calv fem, da er det pupp på ny. Så våkner hun når storebror våkner ca 8, da er det mer pupp. I nitidene er det på tide med dagens første kvil. Pupp igjen ca 11, kvil ca 12, pupp ca 14, kvil ca halv fire, pupp ca fem. Hun har ganske faste tider, men det varierer litt hvis vi er ute på ting. Har blitt denne rytmen av seg selv (den passer til henting og levering i barnehagen av storebror). Hun får kun mm og grøt kun om kvelden foreløig, men har såvidt begynt å spise litt skive av alle ting:) Trodde ikke det var mulig jeg, men hun "tygger" i vei og ingenting kommer ut igjen:) Vurderer å snart begynne med middag, men hun er veldig blid å fornøyd på dagen enda, så jeg drøyer det litt til siden det er så lettvindt med mm:) Uff, dette ble langt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ganske faste rutiner...

MME kl. 7

- sover en time før neste måltid

MME kl. 10

- sover en time før neste måltid

MME + frukt kl. 13

- sover en time før neste måltid

GRØT + LITT MME kl. 16

- sover ikke

MME kl. 19

- legges etter melken og sover til 6-7 tiden neste morgen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun våkner ca 8, ligger og koser med meg i senga til nesten 9 før vi står opp. Etter stellet spiser hun banan eller grøt til frokost + mme. Sover fra ca 11.30 til ca 13.30. Da får hun litt banan/annen frukt på glass + mme. Sover en liten halvtime før neste måltid, som er i ca 17-tiden. Da er det noen får skjeer med sviskemos + mme. Så er det kveldsmat med grøt og mme ca 19.30, og natta ca 20.15. da sover hun til ca 08.00..

Veldig greie rutiner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...