Gjest Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 jeg reagerer på alle slags hormoner og vurderer å kjøpe meg en pearly, men er den sikker?? og er det bedre med lady/babycomp? skla ikke planlegge noe barn med det første heller.. takker for svar!!!
Nit@™ Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Jeg har brukt den litt, men i starten får en jo mest røde dager til den blir kjent med syklusen din. Synes det var litt trått i starten, men det blir jo en vane etterhvert. Snart trenger jeg ikke å bruke noe i det hele tatt og det skal egentlig bli litt godt. For jeg er fæl til å glemme, så hvis jeg blir litt stressa så må jeg hoppe over en dag. Det går nok greit å hoppe over en dag i mellom (iflg bruksanv) men da må man jo ha brukt den litt på forhånd.
Gjest Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 hvor lang tid bruker den da, ukesvis? mnd? hm.. synes det er rimlig håpløst å finne noe som funker.. og som ikke gjør meg spinnvill! og joda kondom funker, men er så kjedelig i lengden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå