Bare jeg er meg :o) Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Senvakt i går. Endte med "MORS" så var derfor ikke hjemme før kl 01 i natt. Tittet inn til lillemanm og han hadde spydd i hele senga stakkar.Pappan ble så lei seg,uff... Måtte ta han opp og vaske han og hele rommet. Han sovnet ikke før nærmere 05.....Jeg måtte opp med eldste kl 07.... NULL søvn,en grinete og "tufsete" liten gutt i hus!!!!!!!!! TRØTT!!!
Gjest Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Sove formiddagslur med den syke. Det har jeg ofte gjort. Ved sykdom eller ikke.
Gjest Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Uff da, ikke kjekt! Har du ikke noen som kan komme hjem til deg et par timer slik at du kan få sove litt da? Du får satse på at lillemann har lyst å sove mye i dag (selv om du så klart ikke ønsker han er syk).
Sebra Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Riktig god bedring med den syke. Ta deg en dupp når barnet sover. En riktig god dag til deg.
Bare jeg er meg :o) Skrevet 19. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. september 2007 Jodda,jeg skal nok "humpe" meg igjennom dagen.Sove kan jeg gjøre når jeg blir gammel *ler* Til vanlig har vi verdens beste pappa og mann som jeg vet hadde blitt hjemme.MEN akkurat i dag hadde han ingen sjanse. Nå har alle de tre andre hatt denne spy dritten.........JEG DA???? Kommer vel til helga da eller........OG DET VIL JEG IKKE,BUHUUUUU:o(((( NU skal jeg ikke klage mer.
Sebra Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Huff av meg. Å det er skjedelig gå å vente på er det min tur nå. Så går man å kjenner etter. Får håpe du slipper unna. Sender en stor klem
luckypus Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 sånne netter er ikke bare bare. men prøv å slapp av når minsten gjør det, evnt husarbeid forsvinner ikke.. men selv om dette er ille, så var det faktisk en trøst for meg å høre at andre også har tøffe netter. Jeg har selv en på 1 år som har også spydd ut hele senga i natt, og vi hadde et koselig "nattbad"men det ble ikke så sent her, har fått sove noen timer i natt.... så lykke til i dag....du er ikke alene...
Mulle :) Skrevet 19. september 2007 #8 Skrevet 19. september 2007 Må bare spørre... Hva er MORS?? Ikke kjekt med syke barn
Bare jeg er meg :o) Skrevet 19. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. september 2007 Nå sover lillemann.....håper han gjør det en stund. MORS......Død person funnet.Kontakte lege,politi,pårørende,begravelsebyrå osv..... Jobber i hjemmesykepleien som hjelpepleier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå