Bare meg...venter nr.3! Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Ok, nå føler jeg meg litt hysterisk og pleier ikke være sånn som dette. Når er det egentlig vanlig å kjenne bevegelser hver dag? Er gravid med nr. 2 og har ikke kjent noe siden lørdag. Er i dag 15+0 og vet det kanskje er tidlig, men er så bekymret for at babyen er død. Kjente masse bevegelser forrige uke og var på UL hvor alt så flott ut. Kan det være fordi at livmoren har flyttet seg oppover at jeg ikke kjenner noe? Har jo litt polstring? Kan noen gi meg noen betryggende svar her før jeg går fra vett og forstand?
mrss83 Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 jeg er 21 uker, er riktig nok førstegangs men har kjent liv i et par uker nå. i går kjente jeg ikke noe og ikke på søndag heller. og på mandag var det kun en liten bevegelse. jeg var hos jordmor i går og spurte masse om dette. hun sier det er helt normalt frem til uke 25 at det man ikke kjenner noe en dag eller to. kommer litt an på hvordan knøttet ligger.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Slapp helt av!! Det er fra uke 28 du skal kjenne liv hver dag!!! Sist jeg var gravid, kjente ikke jeg liv før i uke 21. Denne gangen uke 20.
snart mamma t 2:-) Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 du skal kjenne liv hver dag etter uke 28...sies det..jeg har kjendt liv hver dag siden uke 14...men er 2 gangs....men dette er så forskjellig.. ring jordmor vist du lurer på noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå