Gå til innhold

Noen som har blitt gravid mens de gikk på et prev.-middel?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk på p-plaster, men tror det er min egen feil. tror jeg skiftet plaster for sent.

Skrevet

Hei!

Jeg har blitt gravid på p-piller (trionetta,marvelon og en til jeg ikke husker navnet på akkurat nå) og så har jeg blitt gravid på p-sprøyta.

Ja da,ja da...det skal ikke gå osv......men det har gått den veien alikevel.Litt spes,men sånn er det.Har prøvd det meste av prevensjon,men det nytter ikke.Spiralen måtte ut og gitt.

Så vi har 4 barn med 3 av dem som er laget når jeg har tatt prevensjon på en eller annen måte.

Frustrerende ja,men nå er det mere komisk,for vi har bare måtte takle det.Nå er minsten 8 uker og mannen min ble "vallak" for flere mnd siden.Han er alikevel hysterisk for at jeg skal bli gravid.....-Det hadde vært typisk oss sier han.....:)

MEN bare så det er sagt så er dette ikke normalt.Vanlige folk blir som regel ikke gravid på p-piller og sprøyte:)

Skrevet

Ble gravid på trinordiol p-piller. Nå går jeg på cerazette, håper ikke det skjer igjen, vi har nemlig tenkt å vente ett halvår før vi prøver igjen:)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...