Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Hvor gammelt var barnet ditt når du begynte med barnestol? Mitt barn er 6mnd og kan ikke sitte selv enda. Kan jeg sette han i barnestol om han får god støtte? Bare under grøtmåltidet - ikke i lengre perioder.
En liten mamma Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Jeg satte Hedda i tripp-trappen da ho var 6 måneder. Ho kunne sitte, men ikke sette seg opp selv. Da satt ho ca 10 minutter, og grøten ble mye enklere å gi!
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Eldste var vel rundt 6 mnd da jeg satte henne i tripptrapp stol. Minsta har ikke fått noen stol ennå, hun er 5 mnd. Hun får til jul... Da er hun ca 8 mnd. så vi får se om vi holdet ut til da, hvis ikke så har vi bøylen og putene etter storesøster som vi kan bruke så lenge.
ekogm Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Helsesøster sa at det var greit å sette et 6 mnd gammelt barn i tripptrapp med nok " utstopping " under måltidene, ellers bør man vente til barnet kan sitte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå