Gå til innhold

God morgen damer :)

gunnelisa*fikk jente 06.01.07*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åssen er dagene deres da?

Her går det stort sett i 100, med både dyr og barn. Pleier å sove litt sammen med veslesnupp når jeg har fått sendt de to eldste på skolen. Så er det opp, stelle oss og spise litt, før det blir laaaang gåtur med gunnelisas 4-beinte store baby (Rottweilerjente som er født dagen etter veslesnupp). Så blir det kanskje tid til å få gjort unna litt husarbeid før alle de andre kommer hjem g skal ha mat og hjelp til lekser osv.

Huff....kom akkurat på at det er onsdag i dag. Det betyr endeløse timer med besøk av mora mi, og masse historier som jeg sikkert har hørt en million ganger fra før...hu kan være skikkelig irriterende sånn, tjater om det samme gang på gang på gang.

Hehehe ikke akkurat verdens mest saklige innlegg dette gitt, men hadde litt tid til overs ( nei, har ikke kjøpt tid på Europris og fått mer til overs :P )

Men uansett...ha en fin dag alle sammen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen til deg og alle andre. I dag har jeg tatt en rolig morgen. Er litt sykemeldt igjen og gikk derfor hjem etter å ha levert minstemann i barnehagen. Storebror går ut sammen med oss og går til skolen sammen med en kamerat. Skal på noen møter senere i dag, men det er godt å sitte her med en kaffe og ha tid til å dibbe og ta det med ro.

De siste dagene og ukene har vært temmelig hektiske. Har hatt en nokså strevsom prosess med å få ansatt en vikar til jeg skal ut i permisjon i midten av november. Nå er det endelig avklart og jeg kan begynne jobben med å få de andre til å gå til dette med en positiv innstilling. Har i tillegg en ansatt som ikke gjør jobben og som må følges opp og passes på det meste av tiden. Noen ganger skulle jeg ønske at det var enklere å bli kvitt folk i offentlige stillinger.

På hjemmebane er livet preget av at også Maudmannen har travle dager på jobb og han er mye borte. Da blir det stort sett bare barn og hus på meg. På mandag var vi og tegnet kjøkken til huset vi har kjøpt. Det var morsomt :-)

Skrevet

Mårn!

Her skal det jobbes i dag, men jeg faller for fristelsen til å dibbe litt sånn innimellom! Har alliert meg med et stooort krus med svart kaffe, så nå er hjernen snart klar for ei real arbeidsøkt.:-)

Ønsker alle dibbedamer en riktig fin dag!

:o)

Skrevet

Titt tei

Ønker også dere en god morgen!

Selv sitter jeg her foran pc'en og skulle ønske jeg var ferdig med alt som skal gjøres.. Snuppa ligger og sover, men i dag eier jeg ikke tiltakslyst, gitt. Huset skal vaskes, eldstedatteren her fyller året i morgen, så vi skal ha besøk 2 dager på rad, dåpskjolen må ha den siste finishen. Puh, blir svett bare å tenke på det :-)...

Men men, det går fort når jeg først starter

Ha en fin-fin høstdag alle dere

Skrevet

God morgen :)

Her går dagene i hundreognitti, selv om vi bare har én småttis... I dag forsov vi oss alle tre, Karosnuppa sov til kvart over 8 og pappaen hadde glemt å sette på vekking. Vi gadd ikke å stresse, så lillemor og jeg gikk til barnehagen i rolig tempo og jeg kom på jobb halv 10. Litt sent, kan man si...

Ha en fin dag!!

Skrevet

Har deadline her på jobben, så egentlig er jeg helt oppunder taket. Mye farting og fiksing, men tar meg en dibbepause innimellom når jeg er på kontoret, for da får jeg ned stressnivået bittelittegrann:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...