Duo-yoghurt Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Heisann.. Jeg holder på med noen oppgaver i humanbiologi. Oppgaven jeg sliter med lyder sånn: Hvor har vi slimhinner, og hva er slimhinnens oppgave? Jeg har funnet ut alle stedene vi har slimhinner, men sliter med å finne en korrekt medisinsk måte å forklare hva slimhinnens oppgave er.. Noen som kanskje vet det? Sykepleiere, leger, hjelpepleiere eller andre som har tatt utdannelse innen helse..? Jeg blir utrolig glad for alle svar jeg kan få!
Stella™alene med Even & Linnea Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 HEi=) nå har du kansje fått svar på dette, men mener det er slimhinnenes oppgave å 'rense' gangene det er slimhinner i.. ogå noe annet jeg ikke husker:) huff.håper du har fått svar;)
Duo-yoghurt Skrevet 19. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2007 Neh...fikk ikke svar.. Men etter mye søk på nettet fant jeg endelig en side med litt info om dette. så får jeg bare håpe at innleveringen blir bra nok! Men tusen takk for svar uansett da:)
Stella™alene med Even & Linnea Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 hihi,versågod:D
Tweak Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Slimhinner kan regnes som en del av det iboende immunforsvaret, siden det skal hindre fremmedlegemer som støv og lignende i å komme inn til deler av kroppen (som lungene, vagina etc.). Dagens tips fra meg i allefall. Lykke til med oppgaven!
Duo-yoghurt Skrevet 19. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. september 2007 Tusen takk for svar:) Oppgaven er sendt inn nå. Men får håpe jeg består på den. Holder på med fjernundervisning Helse og sosial. Så får vi se om det blir noe av meg etterhvert også! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå