Mine <3<3<3 Skrevet 19. september 2007 #1 Skrevet 19. september 2007 Trolldress med løst fòr eller med fast fòr? Eller reimatec? Gjelder bgh.jente på 19 mnd.
Gjest Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Siden hun er såpass liten tror jeg kansje Reimatec er den beste dressen for henne. Trolldressene synes jeg er ypperlig for barn 3 år +. Gå for Reimatec du :-)
Nit@™ Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Jeg kjøpte Troll til "Bilius" i fjor vinter, da han var 10 mnd. Kjøpte med løst for. Er veldig godt fornøyd med den. Kjøpte str 80, så den var stor da, men den har gode justeringer så han kunne greit bruke den. Nå er han 80,5 cm og har fortsatt litt og gå på. Reima har jeg ikke prøvd på så små, så har ikke noe å sammenligne med. Men det er lurt med løst for. Da har du to dresser i en, samt at foret til Troll (ull) kan fint brukes som sovedress i vogna.
MintCondition Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Vi har Troll med fast for til jenta vår på 19 mnd, og syns den er super. Lett å ta av og på, god og varm
Gjest Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Har ingen erfaringer med Troll. Men ReimaTec er vi strålende fornøyd med og velger det i år også =) Gutten min er 3 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå