Gjest Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Jeg er akkurat ferdig med første brettet! Har ikke brukt noen form for prevansjon på en stund, så begynte på første mens dag! Har ikke fått mensen igjen, er det normalt? På de p-pillene jeg har brukt tiligere, så har mensen brukt å komme når detr er 4-5 piller igjenn på brettet? I tillegg så har jeg vondt i brøstene, har hatt det 1-2 uker nå! Men det er jo muligens en bivirkning av pillene... Men det jeg tenker på, er jo om jeg kan være gravid! Har tatt pillene hver dag, å står at de skal være sikre fra første dag.. Noen som har erfaring med disse pillene? Som har hatt det på samme måte?
¤ my precious ¤ Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Jeg gikk på Cerazette, før jeg ble gravid, i over 1 år og jeg hadde ikke mensen i det hele tatt mens jeg gikk på den pilla. Det er jo en minipille, og en av bivirkningene er at man kan miste mensen når man går på dem. Men alle gjør ikke det :-) Jeg syns det var kjempe deilig å slippe ha mensen :-)
Gjest Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Ja, trenger foralldel ikke å få mensen:) Men kjenner jeg blir litt nervøs, er liksom så vandt med at den kommer, så begynner jeg selvsagt å tenke nå når den ikke kommer... Tenker å tenker å kjenner etter om jeg har tegn på at jeg kan være gravid, hehe... Har sikkert bare innbilt svangerskap, hehe... Men jeg blødde mye lenger enn normalt når jeg begynte på de, hadde mensen i 8-9 dager, har vanligvis bare i 4-5 dager... Men er vel kanskje bare sann, kroppen må vel venne seg til de..
¤ my precious ¤ Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Jeg blødde også mye lenger da jeg startet, husker at jeg var bekymret... Men etter den første runden, kom den ikke igjen før jeg sluttet på pilla for å bli gravid. Når det er sagt kan jeg legge til at jeg begynte på samme pilla etter at jeg hadde født, det gikk ikke. Hadde konstant småblødninger i over 1 måned, så tålte den ikke etter at jeg hadde fått barn...
Gjest Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Noen flere som har erfaring med disse`?
To prinsesser Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 jeg har gått på cerazette i nesten 1 år men sluttet pga hadde mensen nesten hele tiden.. gikk en uke mellom hver gang ca.. så nå går jg ikke på noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå