snevit har 3 jenter og en gutt Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Jeg bruker av og til å lage det til ungen til middag, de liker det veldig godt...Det er jo så lettvint da. Jeg å mannen min bruker å spise middag på kvelden når ungen har lagt seg , da er det så stilt å fredlig i huset....Deilig er det.
Gjest mphs Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Jeg syns det er veldig mye salt i den maten, og at det er viktig å spise middagen sammen med barna fra de er helt små.
WP-TLogPeanut Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Synes ikke maten til fjordland er noe god... Men de dagene tuppa er i bhg kjøper jeg de ferdigkokte potetene,slik at det skal gå fort og likevel ha ordentlig potetmiddag De er helt greie på smak,men kjøttkaker og saus og de tingene de har... blærk.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Fjordland er topp, det! Men min sambo synes ikke de er så gode - så det blir bare Fjordland hvis vi har dårlig tid en dag osv... Ikke så mye salt som folk skal ha det til. Grete Roede anbefaler dem (og hu er streng på salt ;o) Men ville jo ikke basert kostholdet på ferdigmat, da....
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Personlig liker jeg det ikke, er så mye annen god sunn mat som også kan lages raskt, eller evnt. i forveien så man kan varme opp at jeg så og si aldri tyr til noe ferdigmat. Men så er jeg glad i å lage mat og da og bytter på ca annenhver dag med sambo'n:)
meg & to små vampyrer Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Jeg syns det smaker lite. Kjøper aldri. Da lager jeg heller noe enkelt selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå