Gå til innhold

Hvem av dere gir mme?


Dille og knærtn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gutten min får begge deler.

mme får han som regel om bestemor eller pappa er alene med han, og det hender at noen kvelder har ikke jeg nok mm så da blir det litt mme i tillegg.

Synest det fungerer veldig bra. Han blir så fornøyd når han er mett :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. jeg gir begge deler, men det blir mer og mer mme.

Begynte med mme da jeg følte jeg hadde for lite melk. Gutten skrek etter en halvtime og ville ha mer mat. Ble lei av å krangle å ha gutten ved puppen hele tiden. Vi ble slitne både jeg og han. Så vi begynte med at han først sugde tom puppene mine, etterpå fikk han tillegg om han ønsket det. Nå får han pupp morgen og kveld og kanskje en gang midt på dagen...

 

Har blitt møtt med en del negative holdninger fra folk. Sånne folk som får meg til å føle meg som en dårlig mor fordi de mener jeg ga opp for fort. Men jeg har slått meg til ro med at det er bedre at lillemann er mett og fornøyd og at jeg er utkvilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg! begynte med en flaske tillegg allerede etter 4 uker pga lite melk og en jentunge som bare gikk ned i vekt. en ble til flere, og nå gir jeg kun mme. pumpa meg til sist uke og ga det jeg hadde på flaske, men nå vil jeg ha et liv utenom også, så jeg har slutta:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...