Synne&TheTerminator Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Jeg bruker bare olje, baby såpe eller noe sånt, shampoo(han har masse hår), å en apobase...Å stelle krem og slik...=)
Heihvordetgår Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Det jeg bruker til hverdags er babyolje, babyshampo og Sebamed babystellekrem, veldig bra for såre stumper. Nesesuger er også veldig lurt.
Kaja_07 Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Sinksalve er godt for såre stumper - hjelper bedre enn stellekrem. Har begge deler jeg da. Har også olje, babyshampo, nesesuger, kam+børste, samt neglesaks (her bruker jeg vanlig negelesaks, men finnes egne til babyer som ikke er så spisse på tuppen..)
En liten mamma Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 I første omgang ville jeg tatt en tur på apoteket og kjøpt: Olje Sinksalve Negleklipper Snørrsuger Hvor lenge er det igjen til termin nå da?
En liten mamma Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Haha, kunne kanskje lest de andre innleggene. Alle mine forslag står jo her allerede! Sorry...
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 Jeg vill ha kjøpt smokker! Ga mi smokk 2 dager etter fødsel. Det er ikke så godt å være en levende smokk når man har såre brystvorter. Hvis du skal amme så ville jeg ha kjøpt brystvortekrem og en flaske med antibac, det er en liten flaske med desinfiksjonssprit. Kjempeviktig at du er helt ren på fingrene når du smører på brystvortekremen så du ikke får betennelse (så slipper du å måtte vaske hendene hver gang). Jeg smurte denne kremen etter hver amming i en måned før vortene var herdet. Ellers det de andre har sagt. Kjøp inn dobbelt så du har i stelleveska også Babyqtips kan også være kjekt å ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå