:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 er det greit og si det til barna når de gjør noe som de ikke skal gjøre? som og slike på glassmonteret til isdisken på senteret. om det er sine egene barn da selvsakt.
Gjest Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Jeg hadde plent sagt i fra til mine barn, helt klart! Dårlig oppførsel finner jeg meg ikke i fra mine barn, uansett hvor vi måtte befinne oss. Enkelt og greit.
WP-TLogPeanut Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Haha,faktisk pleier jeg å si til TL "neimen fy,sånn gjør du ikke,sånn er det bare trollunger som gjør"
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2007 jeg sa det til sønnen min i dag når han tok sin lille søte griste babyhånd på glassdisken. så ser jeg min venninne som aldri har sakt noe på at hennes på 7 gjør slikt himmler litt lett med øynene, det gjør meg ikke noe, vi er veldig forskjelige når det kommer til barn men så begynte jeg og tenke på om han og noen andre barn hadde vært der og et barn hadde gjort det og foreldrene aldri hadde sakt noe på det. og sønnen min da hadde sakt til de barna "sånn er det bare uoppdragene barn som gjør" det hadde jo ikke vært så gunnstig for disse barna. siden han da hadde satt foreldrene til barna i dårlig lys.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå