Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag opplevde jeg en bestemor i den åpne barnehagen vi går i , som nesten sjokkert spør "bruker hun bleier fortsatt???" om vesla mi som ble 2 for en uke siden...Hennes barnebarn hadde da blit helt tørr på dagen 22 mnd gammel og nattetørr kort tid etter...

Hva er det som er vanlig tid for å slutte ? Noen her inne med svar ?

Trodde egentlig ikke det var noen fasit på det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, ikke bry deg om teite bestemødre. Det er forskjellig fra barn til barn. Jenta mi begynte å ville gå uten bleie da hun var litt over to, men det varte jo bare to uker eller noe at det var gøy å sitte på potte, og så fikk vi bare vente til hun var moden for det, og det var ikke før over et år etter, men da sluttet hun på flekken også, har hatt lite uhell etter dette. Har bleie om natta enda, men klistremerke-premier de morgenene den er tørr, og stresser ikke. Men det er vel gjerne fordi jeg selv var sengevæter til jeg begynte på skolen, så er kjent med at det ikke nytter å stresse.

Skrevet

Hadde ikke tenkt til å stresse med det.

Jenta liker å gå naken her hjemme , og får lov til det før leggetid o.l. nå etter sommeren,mest pga detgradestokken viser,og itillegg bruker vi potte og do når hun har lyst.

Kommer en skvett av og til , men langt fra hver gang.

Tenkte heller ta mer tak i det neste vår og mot sommeren .

Gadd ikke diskutere med den bestemoren, for de andre ungene fra 2005 i den bhg bruker bleier, etter det jeg kan huske, og noen fra 2004 også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...