Gå til innhold

Dere som snart er ferdige med svangerskapet! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det verste/skumleste dere har vært borti mens dere har vært gravide, og som dere trodde var farlig for babyen i magen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har 7 dager igjen til termin, og det verste var da jeg plutselig hovnet opp til trippel str. minst.. mellom øynene;P

det var skikkelig ekkelt, dro ned til føden, og alt sto heldigvis bra til.

Skrevet

Det verste vär nok i begynnelesen når jeg fikk blødninger, har mistet før så fikk flashback med det samme, :-( Dessuten trodde de fødselen var i gang i uke 28. På kontroll i uke 30 fant de ikke noe hjertelyd før etter en time, to leger og ulike apperater måtte til.. det var skremmende det!! Så var det påan med rier og fødsel på gang i uke 34, var innlagt på sykehus i en uke, heldigvis klarte de å stoppe det. Nå er jeg i uke 39 pg klar som et egg, nå har jeg snart babyen vår. :-))

Skrevet

skumleste var vel i uke 14 da jeg fikke n liten blødning. Var sikker på at jeg kom til å miste siden det har skjedd 4 ganger før, men det gikk bare fint:) heldigvis!

Ellers var det vel all nervøsiteten om alt var bra med babyen, følte jeg gikk på nåler frem til uke 18.

Skrevet

Har hatt to opplevelser... Første var matforgiftning i uke 12... Trodde kansje babyen også ble syk. Var livredd siden jeg var så dårlig selv. Men legen sa at babyen ikke ble påvirket av det... Andre verste opplevelsen var at jeg havnet på sykehuset i uke 32 med rier, fødselen var igang.... Ble satt på drypp for å stoppe fødselen. Men jeg ble sykere og sykere av en infeksjon jeg hadde i kroppen... Legene fant ikke ut hva det var, jeg merket at det var veldig bekymret for meg, og vurderte å sette igang fødselen etter at de hadde stoppet den.... De fant aldri ut hvor infeksjonen kom fra, derfor har jeg avtale med sykehuset om at jeg skulle komme øyeblikkelig ved minste lille ting... Nå er jeg i 37 og har bare 22 dager igjen til termin.... Så nå skal babyen bare komme...

Skrevet

Stor blødning i uke5-6 og beskjed om at jeg hadde abortert...men det hadde jeg altså ikke:)

Gallesteinsmerter(før jeg visste at jeg hadde gallestein)Skikkelig skremmende og forferdelige smerter!

Skrevet

Et spark i magen, og selve fødselen....

Skrevet

For tidlige rier og åpning i uke 29. Ble drypp og lungemodningssprøyte og 4 uker på sykehuset... Er nå 37+

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...