TurboPrinsessen:-) Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 I en stk beger tine yoghurt er det 13 sukkerbiter ( i litago sin er det 9 sukkerbiter ), i 2 porsjoner nugatti er det bare 6,5--- det hadde jeg ikke trodd.. Sto i VG i dag... Kom på at jeg også har sett dette og flere andre eksempler i en bok som heter Sukker... Fikk meg noen hakeslepp da ja.. Ikke meningen å lage noe stor debatt om sukker, men er jo et tankekors,, mange som ikke har problemer med å gi yoghurt, men nekter å gi nugatti... kanskje det er best å bytte om ? hehe
~sjiraff~ Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Ikke se deg blind på sukker nå da. Hva slags andre næringsstoffer finner du nugatti konta yoghurt? Yoghurt er ikke bare sukker )
fleXibel Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Her i huset er det bare jeg som liker sjokoladepålegg gitt....brødskiven blir ståendes att på asjetten te vesla om hun får det.. Oddytt (Youghurt) får hun av og til..
børdi Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 sukker i det meste:-) Tror på¨ALT med måte jeg da.. så her i huset spises det vi har lyst på:-)
TurboPrinsessen:-) Skrevet 18. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2007 Hehe,,, nei jeg ser meg ikke blind på sukker! Datteren min får både prim og yoghurt... Har bare sett så mange innlegg her inn hvor folk er så opptatt av dette med sukker... og virker på meg nærmest hysterisk .. derfor jeg la ut dette.. er jo et tankekors..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå