Gå til innhold

Endelig kom TR!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi, fordi det betyr at vi endelig kan starte å prøve! :)

Er sååå glad nå... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis!!!! Da blir det spennende fremover:) Jeg har IKM til lørdag, så da blir det spennende å se. Krysser fingrene!!!!!!!!

Skrevet

Der var du ja, tålmodighetsprøve! Tenkte jeg skulle sende deg en PM for å høre hvordan ting gikk med deg, men så var du plutselig her :)

Alt bra ellers?

Skrevet

Her går det bra, men er også litt forvirret:) Tror jeg skal ha IKM til lørdag/søndag. Skriver TROR for dette er andre gang jeg skal ha TR. Nå har jeg gått på p-piller i 12 år, så det kan jo være at syklusene er ustabile. MEN jeg har skikkelig tegn på at TR er på vei. Det er snakk om mensmurringer, et lite press i underlivet og vondt i bryster. Hvis jeg ikke får TR blir jeg veldig forvirret. Tror ikke jeg er gravid for jeg klarte ikke å finne EL forrige periode. Blir spennede å se til helga. Litt vittig at man venter på TR, men for meg er det litt viktig å få en stabil syklus slik at jeg kan finne den helvetes EL.Greit å få ut frustrasjonen her må jeg si:)

Hvordan går det med deg da?? Tenk om du blir gravid snart:) Da blir jeg misunnelig!!!!

Forresten var står forkortelsen PM for??:)

God klem

Skrevet

PM står for personlig melding :)

Så du har hatt TR en gang (utenom pilleblødning) etter du sluttet på pillen? Og venter nå på nr 2?

Vi er nokså lige æ å du, nå har jeg TR for første gang :) Den kom ca 14 dager etter jeg trodde (ifølge pillene) og veldig plutselig! Haha, jeg lo høyt og flirte hele dagen i går når den endelig kom! Nå prøver vi å finne EL denne mnd, så tar vi det derfra.

Men er nå offisielt inni min 1pp, vi er nybegynnere ;) Haha!

Sender deg en PM også så ser vi hvordan den funker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...