Juicy med spirer! Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Jippi, fordi det betyr at vi endelig kan starte å prøve! Er sååå glad nå...
trixy Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 så spennende!!! lykke til med forsøket!!!
H&M pluss tre små Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Grattis!!!! Da blir det spennende fremover:) Jeg har IKM til lørdag, så da blir det spennende å se. Krysser fingrene!!!!!!!!
Juicy med spirer! Skrevet 19. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2007 Der var du ja, tålmodighetsprøve! Tenkte jeg skulle sende deg en PM for å høre hvordan ting gikk med deg, men så var du plutselig her Alt bra ellers?
H&M pluss tre små Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Her går det bra, men er også litt forvirret:) Tror jeg skal ha IKM til lørdag/søndag. Skriver TROR for dette er andre gang jeg skal ha TR. Nå har jeg gått på p-piller i 12 år, så det kan jo være at syklusene er ustabile. MEN jeg har skikkelig tegn på at TR er på vei. Det er snakk om mensmurringer, et lite press i underlivet og vondt i bryster. Hvis jeg ikke får TR blir jeg veldig forvirret. Tror ikke jeg er gravid for jeg klarte ikke å finne EL forrige periode. Blir spennede å se til helga. Litt vittig at man venter på TR, men for meg er det litt viktig å få en stabil syklus slik at jeg kan finne den helvetes EL.Greit å få ut frustrasjonen her må jeg si:) Hvordan går det med deg da?? Tenk om du blir gravid snart:) Da blir jeg misunnelig!!!! Forresten var står forkortelsen PM for?? God klem
Juicy med spirer! Skrevet 19. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. september 2007 PM står for personlig melding Så du har hatt TR en gang (utenom pilleblødning) etter du sluttet på pillen? Og venter nå på nr 2? Vi er nokså lige æ å du, nå har jeg TR for første gang Den kom ca 14 dager etter jeg trodde (ifølge pillene) og veldig plutselig! Haha, jeg lo høyt og flirte hele dagen i går når den endelig kom! Nå prøver vi å finne EL denne mnd, så tar vi det derfra. Men er nå offisielt inni min 1pp, vi er nybegynnere Haha! Sender deg en PM også så ser vi hvordan den funker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå