Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Har et lite spm jeg chikos;) Noen av dere skriver at dere MÅ ha noe snop hver dag sant, daaa lurer jeg på HVA slags søterier er det dere spiser? Jeg spiser noe søtt omtrent hver eneste dag selv, som da f.eks en rull med Lovehearts, en pakke IFA kansje, en liten sjokolade osv.. Altså, en av delene.. men i tillegg spiser jeg også mye gulerøtter, bananer, appelsiner, osv. Drikker 3-4 flasker vann med sitron i, spiser et varmt måltid pluss frokost og kvelds hver dag. Er dette sånn noenlunde sunnt eller? hva spiser dere iløpet av den dag? å ser dere på dere selve som sunne?
Gjest Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Spiser sjokolade hver dag... Har også drops liggende... Ellers går det mye i norske epler, plommer, pære... Men det unskylder ikke at jeg faktisk spiser en sjokolade hver dag ( Ikke sunn med andre ord...
mrss83 Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 jeg spiser 5 måltider hver dag. + frukt. men jeg har spist en del sjokolade også...men etter å ha vært på vekta hos jordmor i går og gått opp 3 kg på en mnd så er det stopp med godteri!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå