SuperGlad Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Jeg var vel 3 år å husker ingenting. Mamma har fortalt i ettertid at det eneste jeg sa var: au, åsså var det glemt... Fikk et ekstra hull da jeg var 15, å da var det mamma som gjorde det hjemme. var ikke vondt i det heletatt, litt ømt i noen dager . Min samboer tok hull i ørene for snart 2 år siden, å han gikk å sutret å klaget , det svei så i ørene, det dunket så osv. Ekkel som jeg var så lo jeg bare :-)
~sjiraff~ Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Jeg var 12 år og husker det. Gjorde vondt i mange dager, er som din samboer sier det dunket og svei. Har tatt hull selv senere som ikke gjorde i nærheten av så vondt som de hos frisøren.
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 NEI!!!OG jeg har heller ikke psykiske, fysiske eller mentale skader av det som noen her hevder.!! Uff dette er bare tullere!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 7 år og jeg synes det gjorde vondt, men gråt jo ikke. hehe. De var blåååååå!
Tussi og gullgutten Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 jeg var 6 mnd og husker ingenting:)
boble <3 Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 Lurte bestemor til å la meg ta hull i ørene når jeg var 2,5 år!!!! Husker fint lite, men vet jeg insisterte på å få kjøpe meg hårspenner som hun måtte sette i håret mitt etterpå. Til alle vi møtte sto jeg med øret i mot dem så de skulle se øredobbene mine ( de husker jeg forøvrig...gull med rosa stein i:0)) Gjett om jeg var stolt da!
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 og jeg var 4 mnd gammel.
Diva Muffin Skrevet 18. september 2007 #8 Skrevet 18. september 2007 Ja, jeg husker da jeg fikk hull i ørene. Jeg var 9 år, og hadde mast meg til det. Jeg fikk to blanke øredobber, og var så kry at jeg holdt på å dø. Og snurret selvsagt på de hele tiden, de måtte jo ikke gro fast
Joikaboll@ Skrevet 18. september 2007 #9 Skrevet 18. september 2007 Første gangen var jeg 7 mnd og husker ikke akkurat det, da jeg var 9 år tok jeg to hull til, syntes ikke dette var vondt, det 3. settet med hull tok jeg da jeg var 14, heller ikke vondt. Jentungen fikk hull i øra sine da hun var 1,5 år, hun gråt ikke, så såååå ille gæli kunne det ikke ha hvert da hun var (og er) en ømfintlig unge.
SuperGlad Skrevet 18. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 18. september 2007 ÅÅåhhhhh Thia så søt du er :-) kan se det for meg, tihi.
*Rutletutt* Skrevet 18. september 2007 #11 Skrevet 18. september 2007 Jepp, var 10 år og det var stooor stas. Kan ikke huske at det gjorde vondt...
LegallyBlond Skrevet 18. september 2007 #12 Skrevet 18. september 2007 Husker det, var 4 år og ville det selv. Var litt vondt, men gikk fort over. VAr mye plaget med betennelse så tok og grodde igjen og tok nye både ved 8 års-alder og 12-13 årsalder. Gjorde jo vondt og dunket litt i noen timer, men sånn veldig ille var det ikke. Men fikk jo betennelse IGJEN, og droppet hele greia.... Mamma angrer veldig på at jeg fikk lov, hadde det vært nå måttet jeg ventet til jeg var 14 sier hun =) Men var faktisk mindre vondt å ta piercinger med nål i navlen, haken/leppen og nesen enn å ta hull i ørene med den pistolen...Sikkert noe med at øredobbene blir skutt inn og sitter egentlig ganske stramt, iallefall i forhold til piercingene som er løsere og som man etterstrammer etterhvert...
Northernlights Skrevet 18. september 2007 #13 Skrevet 18. september 2007 Ja,det husker jeg kjempegodt. Jeg var 7,og det gjorde saa vondt at jeg ikke ville ta hull nummer 2!! Men det maatte jeg jo...saa det ble enda et "klipp" (brukte diger tang den gangen), og saa gjorde dama det skjevt.. =( Saa etter at jeg ble voksen, maatte jeg ta et hull ved siden av det ene hullet i ene oeret,for aa rette opp. Ja, det vistes...
Shabby Cheap Chic Skrevet 18. september 2007 #14 Skrevet 18. september 2007 Uff da Northernlights..... Nei, husker ikke det.. Var 1 år gammel.. Gråt ikke eller noe... Tok begge ørene samtidig.. Seinere har jeg tatt flere hull i øret o.l men på et piercing studio.. Gjorde ikke vondt..
boble <3 Skrevet 18. september 2007 #15 Skrevet 18. september 2007 Hi hi hi SuperGlad skal demonstrere det for deg neste gang jeg;0) Gjett om bestemor fikk hakeslepp da hun fant ut at jeg IKKE fikk låv av mamma å ta hull. De snakker om det enda, lurt av ei på 2,5 år hi hi hi...
Joikaboll@ Skrevet 18. september 2007 #16 Skrevet 18. september 2007 Å ta hull i navlen var sinnsykt mye vondere ;o) AuAu....
katlinka Skrevet 18. september 2007 #17 Skrevet 18. september 2007 Husker det, men er ikke sikker på hvor gammel jeg kan ha vært, 6-7 år kanskje. Gjorde ikke spesielt vondt. Ikke før jeg utviklet allergi og fikk sår bak begge ørene kort tid etter. Kjipt, skulle gjerne hatt.. kan hende jeg tåler dagens metaller, men tør ikke lell....
Nit@™ Skrevet 18. september 2007 #18 Skrevet 18. september 2007 Ja, det husker jeg. Jeg var 7 eller 8 år. Var hos gullsmeden. Synes ikke det var sååå vondt men. Alle andre jentene i klassen hadde jo, så da ville jeg også ha! Også har jeg tatt 3 på meg selv da (13-14 år gammel) , men synål.. Hadde jeg ikke orka i dag nei ;o)
ketosina Skrevet 18. september 2007 #19 Skrevet 18. september 2007 jepp, jeg tror jeg var rundt 6 år. da hadde jeg mast leeeeenge, og fikk endelig lov, kun pga. at jeg ville selv. min tvillingssøster turte ikke, og det var helt greit. så jeg fikk hull i ørene jeg. og jeg var så utrolig stolt!!! og det var ikke vondt i det hele tatt ettersom jeg husker, jeg stokk bare! hehe med min datter vil jeg vente til hun vil det selv.
Bellen^2 Skrevet 18. september 2007 #20 Skrevet 18. september 2007 Jeg var vel 6-8 år, husker ikke helt. Husker det ikke var vondt, men jeg var så stolt og skulle vise de frem til alle og endte opp med å få brennkopper i hullene og måtte ta de ut. Stakk hullene opp igjen senere, og har hatt flere hull i ørene, men det har vært i voksen alder.
sauefot Skrevet 18. september 2007 #21 Skrevet 18. september 2007 Uff ja. Jeg var 6 år, og det gjorde vondt. Når frisøren hadde skutt første hullet, hadde jeg lyst til å si at jeg ikke ville mer. Men jeg turte ikke. Og det gjorde så vondt. Var vondt å sove på sidene, og jeg var livredd for å ta på og av genser. Men, når det er sagt har det blitt en del fler piercinger og tatoveringer siden da.
trollet¤ Skrevet 18. september 2007 #22 Skrevet 18. september 2007 var så sinnsykt bilsyk da jeg var lita, og fikk fortalt at det skulle hjelpe å ta hull i ørene mot det. så var vell 5 år da jg tok det. og det hjalp utmerket. fort overstått og ikke vondt:)
camilla^ Skrevet 18. september 2007 #23 Skrevet 18. september 2007 Litt usikker på når jeg fikk det, men rundt skolealder tror jeg. Det var vist vondt, for jeg ville ikke ta i begge. S¨jeg tok det andre hullet selv når jeg gikk på ungdomskolen eller noe slikt. Med synål. Det gjorde ikke vondt.. hehe Men ingen varige men.
trompetisten Skrevet 18. september 2007 #24 Skrevet 18. september 2007 Ja Og gjorde litt vondt, enda prøvde jeg til igjen et år etterpå, uten særlig hell. Mine ører er ikke egnet for hull - de blir såre, øme, røde, vonde, store. Så nå har jeg fire pene små hull som er grodd Var rundt 10 år første gangen tror jeg
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 18. september 2007 #25 Skrevet 18. september 2007 Jeg var 7 år, og dama til broren min stakk hull i ørene mine med stoppenål!! Var visst ikke et kny fra meg...måtte lide for skjønnheten allerede da )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå