grand danois Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 i morga skal jeg til min første jordmortimen min:) graviditeten blir liksom mer virkeli da:) får håpe jeg hører hjertelyden. i første svang. hørte vi den første gangen i uke 13:) så jeg krysser fingrene:D
ღ jeanette og flokken ღ Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Lykke til hos jordmor:-) Jeg var igår og hu var kjempegrei:-) Jeg har kutta ut legen min,han er nok sikkert mye flinkere med gamlinger,hehe. Hvor langt er du på vei?
amy_de Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 Jeg har også første time i dag kl 12.00 og er kjempespent!!! Jeg er 24+3, føler det er litt sent å være hos jordmor for førsta gang, men nå er iallefall dagen her! Håper du får en fin opplevelse!!
♥Tullerusk♥ Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 I dag har jeg vært hos jordmor...Fikk høre hjerte til Knærten...Som vanlig gliste jeg fra øre til øre...hehe..Herlig... Var veldig fornøyd med timen...Skal også få oftere timer med jordmor..HUn syntes jeg trengte det pga det som skjedde sist med knotten min=o)...SÅ da blir det jordmor time 1 gang i mnd og UL fra Uke 30 for å sjekke vekst=o) og alt virket bra...=o) Lykke til da=oD
ClarySage Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Håper at jordmor er mer hyggelig enn legen min, gleder meg til timen som dessverre ikke er før 4.okt... Leeenge å vente! :-) Til dere som har vært gjennom det, man får vel mer følelsen av å være gravid når man hører hjertet der inne slår? Jeg trenger det :-) Er min første gang dette, er 15+4, ingen mage og ingen bevegelse, alt er jo som før den blå streken viste seg! Nesten litt skuffa jeg, hehe.. Venter veldig spent nå på å få innkallelsen til UL i posten da! Lykke til hos jordmor imorra Saltpute!
grand danois Skrevet 19. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. september 2007 hei jenter:) jag laget en ny tråd lenger her opp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå