Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Og da må man ha testpanel. Og i dette testpanelet satt det særlig en mamma som hadde meninger som jeg synes er alt for lite prioriterte innenfor bleiebransjen. Utsagn som Kjedelig design Guttete fargevalg Stygge bilder For om bleien er tett eller ikke spiller jo ingen rolle så lenge den har fine jentete blomster på!
Cat.68 Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 *kniiis*, regner med Libero "Up and go " sine designer bleier scoret høyst hos henne da!!!
Gjest Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Huff, syns det er så travelt at jeg må drive å farge hver bleie rosa før jeg putter den på, skikkelig pes.
Willemo Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 Men da høres jo dette ut som en typisk Foreldre og Barn test. Glimrendes holdepunkter og begrunnelser for utsagn og valg av vinnere og tapere. Har forøvring ikke noe i mot Foreldre og Barn, men testene deres kan de ta og stappe i sprekka. De suger.
børdi Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 *kniser* Ja viktigst at bleien har rett design.... Lekkasjer gjør vel ikke noe...? Da får hun jo brukt og vist fram alle design klærne til ungen da vet du..... ;-)
M by M Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Hvor langt skal denne kvinnefrigjøringen gå da?? Skal det produseres jentebleier og guttebleier lissom? Hærriguuud!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 19. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. september 2007 Det hadde vi sist jeg hadde baby!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå