Gå til innhold

Trenger hjelp fort!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt gråter og gråter!! Helsesøster sa jeg kunne koke opp 1 liter vann og en teskje sukker og gi han mot luftsmertene! Men jeg husker ikke hvor mye av det han skulle få! Lurer på om hun sa at jeg skulle ta litt i en flaske (han får flaske til vanlig) Hjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan koke opp 1 dl vann og 1 ts sukker.

Hvis du har sånne små sprøyter, kan du gi han en sånn, evt. ta det i flaske, men ikke gi han hele dl :)

Skrevet

jeg har ikke prøvd dette selv, men tror ikke de skal ha så mye. Kanskje bare ett par munnfuller for å roe tarmene.Lykke til

Skrevet

gi han en teskje. tilsvarer omtrent 5 ml.

Skrevet

Tusen takk:) La en slik sprøyte med sukkervannet til avkjøling nå=)

Helsesøster sa 1 spiseskje ikke teskje... ?

Skrevet

Takk:) Leste feil jeg Monajenta;) Så ikke at du skrev dl;)

Helsesøster sa 1 l og 1 sp skjønner du. hehe

Skrevet

På god morgen norge sa en helsesøster at det ikke er skadelig, og du kan gi ganske mye av det...

Skrevet

Noen som har erfaring med at det funker??

Skrevet

funker på tuppa mi, om det er fordi det er søtt så hun blir distrahert eller om det faktisk tar bort smerte vet jeg ikke... ;) men hjelper her ja..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...