Gå til innhold

andre som har hodeverk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter kvalmen ga seg har jeg hatt hodeverk! noen som vet hvorfor mange har det i svangeskapet?

glemte å spørr legen sist:=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har hatt veldig mye vondt i hodet de to siste månedene. Cirka 3-5 dager i uken. Jeg har prøvd akupunktur, kiropraktor og triggerpunktmassasje. Ingenting som har kurert det. Men nå har jeg sjekket synet mitt, og jeg har blitt enda mer langsynt og fått skjeve hornhinner! Jeg har så vidt hatt lesebriller tidligere.

Så sjekk synet!! :)

Skrevet

Mange som får dette problemet. Dette er pga hormonene. Men det gir seg for de fleste etter en stund, så du får krysser fingrene for at du er en av de :o)

Skrevet

Jeg fikk vite fra de som jobber på Brilleland at jeg kan regne med at synet ville være sånn ut graviditeten, men mest sannsynlig endre/gå tilbake til normalen når jeg ammer. De anbefalte å sjekke synet igjen etter at jeg er ferdig med å amme.

Jeg skal kjøpe meg et stykk billige briller der nå til 595,-. Jeg bare orker ikke den hodepinen i 5 månder til og mest sannsynlig lenger enn det.

Men man må vel se an hvor ille det er. Jeg er sengeliggende i hvert fall tre kvelder i uken pga det nå. Kjedelig og slitsomt!

Skrevet

Jeg har blitt fortalt at man kan få vondt i hodet av høyt blodtrykk... Kanskje det er verdt å sjekke opp?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...