Gå til innhold

Er dere medlemmer i noen bokklubber?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var medlem i Go'Boken en stund, men meldte meg ut. Tenkte det var enklere å kjøpe leker/bøker selv og ble litt irritert over all portoen jeg betalte, men ser at det hadde sine fordeler å få tilsendt bøker/"leker" tilpasset alderen hans.

Er dere medlemmer noe sted, og er dere evt. fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi er medlem i Go'boken og vi er strålende fornøyd!

Et par sendinger kunne jeg vært foruten, men det er min egen feil at jeg ikke avbestilte i forkant. Synes de er flinke til å finne ting som passer aldersgruppen.

Skrevet

Matteo er medlem i bokklubben baby. Det er en del av den norske bokklubben. Vi har vært medlem av bokklubben barn i 4 år og har alltid vært fornøyd! Er bare mer fornøyd nå!

Jeg er ikke så interessert i lekene jeg da, mer bøkene som er tilpasset alderen. Lekene kjøpes på Riktige Leker i byen.. noe må jo mor få shoppe ute! he he

Skrevet

Ja, vi er medlem av det meste tror jeg. Jeg er så glad i sånne velkomstpakker nemlig hehe.

Medlem av Go'boken, Bokklubbens barn og Bokklubben Barnas verden. Men vi avbestiller noe av dette, da det blir litt mye. Men har stort sett vært fornøyde med det vi har fått hittil.

Skrevet

Hei.

Vi er ikke medlemmer noe sted enda. Men har planer. Takk for tipsene uansett. Da kan vi jo velge noen snart.

Har kjøpt en del bøker og vi har også vært på en del loppemarkeder og brukt markeder og funnet bra bøker som nesten ikke er brukt.

Skrevet

Vi er også medlem av Go'boken og er fornøyd med dem. Tobias koser seg i allefall når vi leser for han :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...