LilleMy85*og veslejenta +1til? Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 har jeg virkelig bomma noe skikkelig eller..... har ikm på torsdag..men jeg har masse EL slim lignende greier nå??? hva skjer? jeg mener og tror ganske så sikkert at jeg har hatt EL... for da blødde jeg bittelitte grann og EL test var positiv... går det ann å ha flere EL perioder i en syklus? jeg testa med en EL test i går og den var positiv... men tenkte ikke noe vidre utover det....
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 det kan være en av to ting... forsinket el eller graviditet. hva det er vet jeg ikke. he he
Liaes Skrevet 19. september 2007 #3 Skrevet 19. september 2007 jeg har hatt akkurat det samme! fikk positiv el test og i helga, ei uke etter, fikk jeg på en måte de samme symtoma... testet ikke med el tester,for var tom... har ellers lite symtom på at jeg er gravid,springer ofte på do, er egentli d eneste... merkelige greier... Noen som har hatt det slik når de har vært gravid? Er ikke økende utflod ett tegn?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 19. september 2007 #4 Skrevet 19. september 2007 ved hyppig samleie og orgasmer kan det utløse ny eggløsning:) dette fører til at kvinner kan ha to eggløsninger på en syklus:)
Liaes Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 hmm... vi har nestn ikke hatt sex etter el pga masse jobbing fra begges side,så er nokk ikke det som har skjedd her i gården.. men får vell nesten bare vente og se! Teste på fredag sikkert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå