Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Har en city cross, og er så usikker på hvilken pose jeg skal velge.. Er så mange og velge i syns jeg:-)
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Mener du skinnpose, voksi, oldenwalder osv? Eller er det noe spesielt for Emmaljunga vogner?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Mente skinnpose, voksi etc. Er det noen som passer bedre enn andre, eller er de alle like greie oppi vogna. Kanskje et teit spm dette, når jeg tenker meg om:-) Jeg burde kanskje spurt- hvilken pose syns du er best? :-)
Tutekoppen Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Jeg har city cross, og vi bruker lammeskinnspose.. Alle poser passer vel i den vogna... Det som er viktig er jo at barnet holder seg god og varm.
fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Jeg har også city cross og vil råde deg til å kjøpe en lammeskinnspose som selges der hvor det selges emmaljunga vogn. for da har de poser med hull gjennom posen som passer til selene på sportsvogna. Er veldig fornøyd med lammeskinnet mitt, og glad for at valget endte på det og ikke voksipose. Jenta mi sitter så godt og komportabelt der oppi og storkoser seg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå