Guttemamman:-) Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Ikke vondt ment "trollet" men synes det var så morsomt...litt trøtt nå og da får jeg såååå dårlig humor!! Her er innlegget: synes synd på svigermora di jg også, som har en svigerdatter som har en så negativ holdning oven for henne! og så lenge som du ikke synes synd i henne, for du er hyggelig og grei mot henne, og sitter her på nettet og klager over henne, så vill jeg heller kalle deg ganske falsk. hører nok om folk som missliker sine(jg er blandt de som missliker mi), så hadde jg vært dg så hadde jg villet hatt en mer positiv holdning til henne så lenge som hu er ei real dame, og det er laangt!! i fra snakk om at du skal få en ekstra mor, dette er tross alt mora til sønnen din. og vær heller glad for at hu vil komme på besøk hos dere! hu kan jo være til stor hjelp. spørr om hu vil lage middag en dag f.eks, og spørr om hu vill passe ungene. så får du kanskje litt tid til dg selv også under dette oppholdet. trollet¤
MissUnderCover Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 "dette er tross alt mora til sønnen din. og vær heller glad for at hu vil komme på besøk......" Sånn jeg skjønner det er svigermora mora til sønnen hennes?? hehe eller er jeg helt på bærtur her?
Diva Muffin Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Mora til sønnen din var kanskje den mest åpenbare. Eller kanskje hun som skrev det ble schizofren et lite øyeblikk..? Ikke godt å vite. Jeg spør ofte meg selv om jeg vil passe ungen min, bare så det er klart.
firemerkersmør Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Da må det være at svigermora er mora til sønnen hennes. Litt ekkelt synes jeg da.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå