Mom2Two Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Diskusjoner vi er leie av: 1. ReimaTec/Troll v. HM/Sparkjøp dresser 2. Sukker i barnehagen eller ikke 3. Forovervendt eller bakovervendt bilsete Legg til deres, jenter...
Silja FullFres McQueen Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 4. Ironi-innlegg typ "Jeg er såååå dårlig mor fordi atte...." Så kommer det ei hel regle om hva som gjør folk til ei dårlig mor... =P
Mille** Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 4. Tror dere jeg kan være gravid??? (Ta en test da vel!!) Ok. Kanskje ikke en diskusjon, men... ;o)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 * Mm vs. mme * Ferber vs feks samsoving * Teppe foran vogna * Vaginal fødsel vs keisersnitt, evt smertelindring vs "naturlig" fødsel blæh!
Gjest Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 * god mor (hysterisk, perfekt o.l.) mot dårlig mor (ufornuftig) særlig når noen begynner å ramse opp alt de gjør "galt" og sier de er sårlige mødre blablabla *ung mor vs gammel mor og alt av fordommer som hører med
¤MegOgMini¤ Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 *innlegg om hvem navn du absolutt ikke vil ha på barna dine (idioti) pluss "All of the above"
Gjest Skrevet 18. september 2007 #8 Skrevet 18. september 2007 Ingen slår denne: Jenter, er jeg gravid???
1stor1liten =) Skrevet 18. september 2007 #9 Skrevet 18. september 2007 alle de nevnte.. og i tilegg hvilke merker på bilseter som er gode nok. ( og alt annet som sammenlignes med merker)
Monajenten Skrevet 18. september 2007 #10 Skrevet 18. september 2007 - Hull i ørene på ungen eller ikke................................
Mom2Two Skrevet 18. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 18. september 2007 Ugh, ja, den kommer opp hver dag nå for tiden den med hull i ørene..
Northernlights Skrevet 18. september 2007 #12 Skrevet 18. september 2007 # Er det bare meg som.......???????
Gjest Skrevet 18. september 2007 #13 Skrevet 18. september 2007 1. Hull i ørene eller ikke og alt som er nevnet over..
balle og solo Skrevet 18. september 2007 #14 Skrevet 18. september 2007 i.d.pudderet "hvilken farge tror du jeg bør ha på pudderet?" ja... d er jo lett å vite...
Mom2Two Skrevet 18. september 2007 Forfatter #15 Skrevet 18. september 2007 He-he, ja den er bra northern!!!! Standardåpning på mange innlegg, ja..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 18. september 2007 #16 Skrevet 18. september 2007 Alt som er nevnt.. Pluss: - I.D pudder - 148 forskjellige tråder til samme bursdagsbarn
Mom2Two Skrevet 18. september 2007 Forfatter #17 Skrevet 18. september 2007 HA-HA, så sant!!! Hvordan pokker skal vi vite hvilken farge folk bør velge på pudderet liksom??
balle og solo Skrevet 18. september 2007 #18 Skrevet 18. september 2007 Sukkerdebatten............ *gjeeesp*
Mom2Two Skrevet 18. september 2007 Forfatter #19 Skrevet 18. september 2007 Kom på en til: "Kan dere hjelpe meg med denne skoleoppgaven (helst-skrive-hele-for-jeg-gidder-ikke)"?
balle og solo Skrevet 18. september 2007 #20 Skrevet 18. september 2007 Haha! off... trasig lesing...
sveis Skrevet 18. september 2007 #21 Skrevet 18. september 2007 Når det står "overreagerer jeg?" i overskriften... Da tenker jeg "JA!!!" før jeg i det hele tatt har sett hva det dreier seg om.
balle og solo Skrevet 18. september 2007 #22 Skrevet 18. september 2007 Dette er overskrifter som jeg hopper over... SJAMAN!! har du sett klokka mi??? SJAMAN!! kommer jeg til å bli gravid neste måned??? Thihi!! ;-)
Mom2Two Skrevet 18. september 2007 Forfatter #23 Skrevet 18. september 2007 ha ha, det gjør vel egentlig jeg også, smurfemamman;)
sveis Skrevet 18. september 2007 #24 Skrevet 18. september 2007 Og ikke minst jeg-har-verdens-verste-svigermor-tråder...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå