Gå til innhold

Hjelp meg med denne jenter:


Anbefalte innlegg

Skrevet

Diskusjoner vi er leie av:

 

1. ReimaTec/Troll v. HM/Sparkjøp dresser

 

2. Sukker i barnehagen eller ikke

 

3. Forovervendt eller bakovervendt bilsete

 

 

Legg til deres, jenter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4. Ironi-innlegg typ "Jeg er såååå dårlig mor fordi atte...." Så kommer det ei hel regle om hva som gjør folk til ei dårlig mor... =P

Skrevet

4. Tror dere jeg kan være gravid??? (Ta en test da vel!!) Ok. Kanskje ikke en diskusjon, men... ;o)

Skrevet

* Mm vs. mme

* Ferber vs feks samsoving

* Teppe foran vogna

* Vaginal fødsel vs keisersnitt, evt smertelindring vs "naturlig" fødsel blæh!

 

Skrevet

* god mor (hysterisk, perfekt o.l.) mot dårlig mor (ufornuftig) særlig når noen begynner å ramse opp alt de gjør "galt" og sier de er sårlige mødre blablabla :)

 

*ung mor vs gammel mor og alt av fordommer som hører med :)

Skrevet

*innlegg om hvem navn du absolutt ikke vil ha på barna dine (idioti)

 

pluss "All of the above"

Skrevet

alle de nevnte.. og i tilegg hvilke merker på bilseter som er gode nok. ( og alt annet som sammenlignes med merker)

Skrevet

- Hull i ørene på ungen eller ikke................................

Skrevet

Ugh, ja, den kommer opp hver dag nå for tiden den med hull i ørene..

Skrevet

i.d.pudderet

 

"hvilken farge tror du jeg bør ha på pudderet?"

 

ja... d er jo lett å vite...

Skrevet

He-he, ja den er bra northern!!!!

 

Standardåpning på mange innlegg, ja..

Skrevet

Alt som er nevnt..

 

Pluss:

- I.D pudder

- 148 forskjellige tråder til samme bursdagsbarn

Skrevet

HA-HA, så sant!!! Hvordan pokker skal vi vite hvilken farge folk bør velge på pudderet liksom??

Skrevet

Kom på en til:

 

"Kan dere hjelpe meg med denne skoleoppgaven (helst-skrive-hele-for-jeg-gidder-ikke)"?

Skrevet

Når det står "overreagerer jeg?" i overskriften...

Da tenker jeg "JA!!!" før jeg i det hele tatt har sett hva det dreier seg om.

Skrevet

Dette er overskrifter som jeg hopper over...

 

SJAMAN!! har du sett klokka mi???

SJAMAN!! kommer jeg til å bli gravid neste måned???

 

Thihi!! ;-)

Skrevet

ha ha, det gjør vel egentlig jeg også, smurfemamman;)

Skrevet

Og ikke minst jeg-har-verdens-verste-svigermor-tråder...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...