Twintipp og himmelblå Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Har eksamen til fredag og såå mye å lese på. Føler jeg ikke kan mye om noe, men litt om det meste. Er nesten umulig å sette seg inn i ALT det stoffet så grundig på så kort tid... Kan jo ikke satse på at vi får noe og lese masse på det, for da er jeg garantert at vi får alt det andre:-( *sukk*
LegallyBlond Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Den følelsen der kjenner jeg litt for godt selv! Ikke noe moro. Men du har ikke noen sammendrag eller forelesningsnotater som oppsummerer mye litt kort? Det har hjulpet meg mange ganger. Og om jeg vet nok til å starte på en oppgave så klarer jeg som regel å skrive litt rundt emnet, selv om jeg strengt tatt skulle visst mer. Og det er utrolig hva man faktisk får lest på noen dager, snakker av erfaring her. Ok resultat har jeg fått og =) Bare prøv (vet det ikke er lett) å bruke tiden på å lese det du rekker istedet med å stresse og bruke tid på å bekymre deg for det du ikke får lest. Masse lykke til med eksamen! Går nok så fint skal du se =)
Twintipp og himmelblå Skrevet 18. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2007 Takk for beroligende svar:o) Ja, du har rett, jeg tenker jo mer på hva jeg ikke får lest enn hva jeg faktisk leser, he he.. huff! ) Jo, driver og skriver sammendrag fra alle forelesninger på dataen nå, og tenkte å printe ut det å lese på det.. Takk for lykkeønskninger, håååper det går bra!!
Gjest Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 vil bare ønske deg masse lykke til jeg:)
Kari Trestakk Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Slapp av! Man kan lære det utroligste på kort tid. Min beste eksamen (på universitetet) begynte jeg å lese til 4 dager i forveien. Hadde litt flaks, for den beste investeringen jeg gjorde i løpet av de dagene var å beregne sannsynligheten for at ulike temaer skulle dukke opp i eksamensoppgaven. Men uansett hvor god eller dårlig tid man har til å lese er det viktig å tenke litt rundt hva det er viktig å kunne! Dropp pugging, og sats heller på forståelse. Gå inn for å få et bredt overblikk! (Aner jo ikke hva slags eksamen du skal ha, men dette har i hvertfall funket for meg i gjennom utallige eksamener).
LegallyBlond Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 Hehe..det der gjør jeg og, altså bekymrer meg mer for det jeg ikke får lest enn å lese =) Kommet meg litt med årene da, er evighetsstudent.. Går nok så bra skal du se!
Mille** Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 Jeg lærte masse på å gjøre oppgaver og på å studere i grupper. Anbefales! Masse lykke til, du kan nok mer enn du tror. )
Twintipp og himmelblå Skrevet 18. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. september 2007 Takk LOTP:o) Ja, jeg vet hva den andre klassen fikk om på sin eksamen om fredag da, så leser på det.. Regner med det er vesentlig! Men, sannsynligheten for at vi får en annen eksamen er ganske stor da... Ja, skal prøve og heller gå inn for forståelse, husker jo ikke halvparten av disse årstallene engang:o( Går på vernepleien, skal ha eksamen innen dette..
Twintipp og himmelblå Skrevet 18. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 18. september 2007 Takk JoSomamsen:o) Hi hi, har bedt gruppa mi hit i morgen kveld for litt brainstorming!))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå