jente31juli Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Jeg er ei jente fra nordmøre som har termin 23 mars.Skal føde på Kr.sund sykehus...
Buick Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Nei, men sunnmøring;) Termin 31.januar og skal føde i Ålesund.
lilleprinsesse Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 hei hei.. jeg er også fra nordmøre. og jeg har faktisk termin på samme dag som deg. 23 mars.Så det blir vel kr.sund på meg også. koslig å ikke være alene!
may med spire Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 heisann Så koselig da:) Jeg er oxo fra kristiansund:) 25 år! Skal føde på Kristiansund sykehus. 30 Januar jeg da:)
MyAngel Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 Hei! Nordmøring her å, men blir nok fødsel på Orkanger på meg da!
ZZzZzzZ Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Heihei. Jeg har termin 15 mars. Kr.sund sykehus jeg også...
may med spire Skrevet 19. september 2007 #7 Skrevet 19. september 2007 så kjekt at vi er noen fra nordmøre her inne oxo da:) koselig det. er vel ganske spredd alle mann ellers Ha en fin dag da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå