Gå til innhold

Noen andre nordmøringer her da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente fra nordmøre som har termin 23 mars.Skal føde på Kr.sund sykehus...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men sunnmøring;) Termin 31.januar og skal føde i Ålesund.

Skrevet

hei hei.. jeg er også fra nordmøre. og jeg har faktisk termin på samme dag som deg. 23 mars.Så det blir vel kr.sund på meg også. koslig å ikke være alene!

Skrevet

heisann :) Så koselig da:) Jeg er oxo fra kristiansund:) 25 år! Skal føde på Kristiansund sykehus. 30 Januar jeg da:)

Skrevet

Hei!:)

Nordmøring her å, men blir nok fødsel på Orkanger på meg da!:)

Skrevet

Heihei.

 

Jeg har termin 15 mars.

Kr.sund sykehus jeg også...:)

Skrevet

så kjekt at vi er noen fra nordmøre her inne oxo da:) koselig det. er vel ganske spredd alle mann ellers :) Ha en fin dag da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...