Jeenie Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 sitter å skal registrere meg på ebay for å få handle bæredingser, og på side 2 i registreringen må man legge inn visakortnr osv... Har dere som er registrert gjort dette, eller er det noe man kan hoppe over?åssen fungerer dette?? Utdann meg i ebayshopping please?
Gjest Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Jada, det har de fleste gjort, det er i tilfelle du skal selge noe, så får du pengene på konto..! Ebay er genialt!!!
Jeenie Skrevet 18. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2007 Hvordan fungerer dette PayPal systemet da?? *grønn*
Gjest Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Der registrerer du bankkortet ditt, og så betaler du gjennom dem - helt trygt! Skulle du oppleve å ikke få det du har betalt for, så går du til PayPal og får igjen pengene - utrolig greit :-)
Jeenie Skrevet 18. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2007 takk for hjelp... finner vel ut av det etterhvert tenker jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå